ÁSZF

Tájékoztató, és Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

I. Szolgáltató (a továbbiakban: www.glamourdesign.hu webshop) adatai:

Cég név: Cserhalmi Autoparts Bt.
Képviseli: Balázs Ágnes
Székhely: 1158 Sztárai M. Tér 2
Levelezési cím: 1047, Bp Wolfner utca 6. 1601
Adószám: 28672649-2-42
Cégjegyzékszám: 01 06 517975

Számlatulajdonos: Cserhalmi Autoparts Bt.
Bank: K&H Bank
Bankszámlaszám: 10400023-00203708-00000000


E-mail cím: info@glamourdesign.hu
Telefonszáma: 06 30 298 7188

IV. Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

IV.1. Az általános szerződési feltételekről szóló előzetes tájékoztatás

Az ÁSZF hatálya

Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az Cserhalmi Autoparts Bt. (továbbiakban: www.glamourdesign.hu webshop) és ügyfél közötti online-shopon keresztül zajló megrendelésre és szállításra érvényesek.
Jelen szerződés 2021.10.01. napjától határozatlan ideig tart.

IV.2. Az elektronikus szerződéskötés lépéseiről tájékoztatás

Rendelési folyamat, szerződéskötés, mennyiségi korlátozás:
A www.glamourdesign.hu webshop a bútorok, lakberendezési tárgyak, lámpák témakörében gazdag választékot kínál ügyfeleinek. A termékekre vagy a termék-megnevezésekre kattintva az ügyfél a termék részleteit láthatja, pl. a termék felszereltsége, mérete, színe. A vásárolni kívánt darabszám beállításával és a bevásárló kosár szimbólumra történő kattintással egy virtuális kosárba kerül a termék. A web-shopban található “Kosár” gombra kattintva az ügyfél egy áttekintő oldalra jut és bármikor felülvizsgálhatja, mely termékek találhatók virtuális bevásárlókosarában ill. igény esetén változtathat annak tartalmán. Ha az ügyfélbe kívánja befejezni a vásárlást, a fizetési és szállítási adatok megadása után a „tovább” gombbal navigálva eljuthat a fizetésig. A már regisztrált ügyfelek itt beadhatják felhasználó nevüket és jelszavukat, hogy a korábban eltárolt információk a rendeléshez felhasználásra kerülhessenek. A vásárlás belépés nélkül is folytatható. Ebben az esetben az ügyfélnek meg kell adnia cím-, ill. számlainformációit. A “tovább” gombra történő újabb kattintással az ügyfél eljut a rendelés utolsó előtti lépéséhez, ez pedig az “áttekintés”. Itt az ügyfél egy áttekintést kap megrendeléséről a (törvényes ÁFÁ-t tartalmazó) árak megadásával együtt, valamint a szállítási szolgáltatásra vonatkozó adatokat és költségeket is láthatja. A megrendelés a “vásárlás” gombra történő kattintással kerül lezárásra. Ezáltal kötelező ajánlat jön létre.

Szerződéskötés:
Az áruválaszték leírása az online shopban szemléltetési célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak. Az ügyfél azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a “Vásárlás” gombra történő kattintással lezárja. Az ügyfél ezután e-mail-ben írásos visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelésigazolás). Ez a rendelésigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását ez csak tájékoztatás a www.glamourdesign.hu webshop részéről, hogy a megrendelés (ajánlat) beérkezett. A szerződés az www.glamourdesign.hu webshop-al csak azáltal jön létre, amikor az www.glamourdesign.hu webshop a megrendelt termékről írásos visszaigazolást küld (megrendelés visszaigazolása) e-mailben értesítve Önt.

Ajánlati kötöttség, visszaigazolás:
Az Ön által elküldött megrendelés (ajánlat) megérkezését a www.glamourdesign.hu webshop legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ön által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termékek árát, az esetleges szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ha a www.glamourdesign.hu webshopáltal küldött visszaigazoló e-mailben hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 munkanapon belül jeleznie kell az www.glamourdesign.hu webshop ügyfélszolgálatánál az információ, kapcsolatok menü alatt.
Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól és nem köteles megvásárolni a terméket, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg az www.glamourdesign.hu webshop-tól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. A szerződés az webshop-al csak azáltal jön létre, amikor az www.glamourdesign.hu webshop a megrendelt termékről írásos visszaigazolást küld (megrendelés visszaigazolása) e-mailben értesítve Önt.
Az www.glamourdesign.hu webshop fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Önnel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Árak és csomagküldési díjak:
Minden ár tartalmazza a törvényes ÁFÁ-t valamint a többi árelemet és bárminemű csomagküldési költség nélkül értendő. Az www.glamourdesign.hu webshopban nincs minimális rendelési érték

Szállítás:
A szállítás 500.000- felett ingyenes. A megrendelt termékeit a szerződött logisztikai partnereink szállítja házhoz. Mivel több logisztikai céggel dolgozunk együtt, csak a megrendelő visszaigazoló mailben tájékoztatjuk a szállító cégről. Magyarországon a feladást követő munkanapon kerül kiszállításra a csomag. A szállítmányozó hétfőtől péntekig munkaidőben szállít. Magyarország egész területére szállítunk. Az áru átvételkor a termékek árának kifizetése futárnál készpénzben vagy bankkártyával történik ha az utánvét lehetőségét választotta . Az www.glamourdesign.hu webshopban megrendelt termékeket átveheti raktár átvételi pontunkon (1047. Budapest,  Wolfner utca 6.) is személyesen.

A szállítási időket próbáljuk minimalizálni, viszont a termékeink minden esetben külföldi beszállítóktól, rendelésre érkeznek, így a várható szállítási idő a rendelés visszaigazolását követően 2-8 hét. A kézbesítés a termékek magyarországi raktárunkba való beérkezését követően maximum 8 munkanapon belül megtörténik. Az előszállítás jogát fenntartjuk. Az előleghez szükséges díjbekérőt a megrendelés visszaigazolása után küldjük.

Csomagszállító vagy futárszolgálat által kézbesített termékek esetében az esetleges szállítási sérüléseket a szállítást követő 24 órán belül Szolgáltató felé bejelenteni köteles Vevő, ellenkező esetben reklamációt Szolgáltató nem fogad el. Kérjük a csomagot átvételkor a futár előtt átvizsgálni. Amennyiben sérült a csomag , kérje jegyzőkönyv felvételét! www.glamourdesign.hu webshop fenntartja a jogot , hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt , akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj felszámolásával teljesíti ill.a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés esetén teljesíti a megrendeléseket!

Tulajdonjog fenntartása:
Amíg az áru teljes ellenértéke kifizetésre nem kerül, az a Cserhalmi Autoparts Bt. tulajdonát képezi. A tulajdonjog átszállása előtt az www.glamourdesign.hu webshop beleegyezése nélkül nem lehetséges az áru elzálogosítása, biztosítékként történő átadása, feldolgozása vagy átalakítása.

Megrendelem gomb:
A Megrendelem gomb megnyomásával az Ön megrendelése „fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” lesz.

IV.3. A szerződés alakiságára, iktatására és utólagos hozzáférhetőségére vonatkozó előzetes tájékoztatás

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződésre Magyarország joga irányadó.

Szolgáltató nem iktatja a szerződéseket.

IV.4. Az adatbeviteli hibák kijavításáról szóló előzetes tájékoztatás

Ügyfélnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ügyfél által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha az Ügyfél már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ügyfél felelőssége, hogy az Ügyfél által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ügyfél által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ügyfél a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ügyfél hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Ügyfélre hárítani. Az Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

IV.5. A szerződés nyelvéről szóló tájékoztatás

A szerződés nyelve a magyar.

IV. 6. Az előzetes tájékoztatási kötelezettség a szerződés tartalmára és teljesítésére vonatkozóan

Lásd IV/2. pont alatt.

IV.7. Előzetes tájékoztatási kötelezettség a kellékszavatosság és termékszavatosságra, jótállásra vonatkozóan

Garancia és szavatosság
A törvényes garanciális jogok érvényesek. 1 év.

Kérjük kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben tényleg szeretné megvásárolni és a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak, vagy az áru értékét már előre kifizette!

A Ügyfélnek felróható kétszeres sikertelen kiszállítás költségét a Ügyfél köteles viselni, melynek általában díja kisebb csomag esetében pl, váza, lámpa, tükör 6.000 Ft, nagyobb csomag esetében 20.000 Ft.

Ügyfél köteles a kiszállítás/átvétel időpontjában a szállítási kiszerelést (bontatlan gyári csomagolás) tételesen ellenőrizni és hiánytalan mennyiségi teljesítés esetén az átvételi elismervényt (számla vagy szállítólevél, futárszolgálati átadóív) aláírni. Az átvétel elismerését jelenti a tétel készpénzben történő kifizetése is.

Csomagszállító vagy futárszolgálat által kézbesített termékek esetében az esetleges szállítási sérüléseket a szállítást követő 24 órán belül Szolgáltató felé bejelenteni köteles Ügyfél, ellenkező esetben reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

Amennyiben a Szolgáltató az árut a létrejött szerződés rendelkezései szerint kiszállítja, a kiszállítást megelőzően értesítést küld az Ügyfélnek a várható kézbesítés időpontjáról, a megrendelésben megadott elérhetőségeken. Ügyfél kötelessége gondoskodni arról, hogy az adott időszakban a csomag átvételét biztosítsa vagy a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül visszajelezzen, ha a szállítás időpontja nem megfelelő számára.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Vevő a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Ügyfél – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását – végső esetben – a szerződéstől is elállhat abban az esetben ha a termék nem működik és nem szeretné cserélni. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ügyfél viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 7 napon belül közölni.

Ügyfél a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Ügyfél a választott kellékszavatossági igényéről egy másikra is áttérhet (pl. kijavítás helyett kicserélést kérhet), az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az www.glamourdesign.hu webshop adott okot. Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 7 napon belül közölni az www.glamourdesign.hu webshop-al. Amennyiben az www.glamourdesign.hu webshop bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Ügyfélnek, mint Vevő felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított három hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az Ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

IV.8 Termékszavatosság:

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (fogyasztó). A termék (ingó dolog) hibája esetén Ügyfél, amennyiben ügyfélnek minősül – választása szerint –meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti. Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Ügyfélnek kell bizonyítania. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított hat hónapon belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított 7 napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért az Ügyfél a felelős.
Ügyfél a termékszavatossági igényét a termék forgalmazójával (www.glamourdesign.hu webshop) szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó (www.glamourdesign.hu webshop) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (www.glamourdesign.hu webshop) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

IV./9 Jótállás:

A szolgáltató értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik. A jótállásra az itt megjelölt kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Amennyiben a fent hivatkozott Korm.rendelet mellékletében nem szereplő és a Webáruházban megjelenített termékre vonatkozóan a szolgáltató a gyártó által biztosított jótállási időt biztosítja (szolgáltató vállalt jótállás), erről a termék leírásában a szolgáltató tájékoztatást ad.

Szavatossági igények érvényesítése:
Szavatossági igényeit az Ügyfél az alábbi címen érvényesítheti:
Szolgáltató neve: Cserhalmi Autoparts Bt.
Címe: 1158. Sztárai Mihály tér 2.
E-mail címe: info@glamourdesign.hu
Amennyiben a hibásként megjelölt termék nem rendelkezik a hibával, és a bevizsgálás alatt más hiba sem válik felismerhetővé, úgy a szolgáltató nem kötelezhető bármely szavatossági igény teljesítésére.

IV./ 10 Elállás joga:

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a Ügyfél és a Szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében az Ügyfél a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult az Ügyfél 14 nap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Ha a Szolgáltató a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően.
Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ügyfél, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Elállás esetén a termék visszaküldésének költségét – amely lámpa, tükör, váza esetében 10000-. Kanapé, fotel esetében 20000,-  az ügyfélnek kell viselnie. Az elállási jog gyakorlása esetén a Ügyfelet a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli.

Nem illeti meg az elállási jog azt az Ügyfelet, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a ügyfél utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a ügyfél személyére szabtak, ennek vételárát Szolgáltató jogosult előre átutalás/bankkártyás fizetés teljesítésével kérni.

Külföldről rendelt termékek minden esetben a vevő kérésére egyedi gyártással készülnek, kivéve a már raktáron lévő árucikkek!

A Ügyfél szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

Ügyfél köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni előzetesen egyeztetett időpontban.

Ügyfélnek írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.

Ügyfél akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Ügyfél a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A Ügyfél viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

A Szolgáltató nem köteles az Ügyfél részére megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

Amennyiben Ügyfél élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató email címén írásban vagy telefonon. Írásban történő jelzést annak alkalmával vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el a szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Ügyfél a Szolgáltató részére.

A terméket szükséges eredeti termék csomagolásban visszaküldenie Ügyfélnek, ugyanakkor a szállítás során alkalmazott csomagolást, mint pl. töltőanyagok, légpárnás fólia – a törések elkerülése érdekében – köteles ugyanúgy használni. Amennyiben a terméket Ügyfél nem kellő körültekintéssel csomagolta vissza, és így a Ügyfélnek felróható okból sérül a visszaküldött termék, úgy jogosult értékcsökkenést alkalmazni a Szolgáltató.
Az Ügyfél csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

A megvásárolt termékek raktározására van lehetőség melynek az alábbi költségei vannak.

  • bútorok, kanapék ( nagyobb berendezési tárgyak) – nincs lehetőség
  • lámpák, vázák, tükör ( kisebb berendezési tárgyak) – 10000 Ft + Áfa / db/ 2 hét

V.8. Előzetes tájékoztatási kötelezettség panaszkezelésre és vitarendezési mechanizmusra vonatkozóan

Vásárlói panasz kezelése
Az Ügyfél a Webáruháznak az áru (szolgáltatás) fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlenül kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, mulasztására vonatkozóan szóban vagy írásban teheti meg panaszát.
A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím, telefonszám, elektronikus levelezési cím megegyezik a szolgáltató címével: E-mail: info@glamourdesign.hu Telefon:06302987188, Levelezés: Balázs Ágnes, 1047. Budapest,  Wolfner utca 6/A. 16/01 internetcím: www.glamourdesign.hu
A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.
Ha a Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt vásárlónak átadja, b) telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt vásárlónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el. A telefonon közölt szóbeli panaszt kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot szolgáltató a vásárlóval köteles közölni.

A szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson.
Ha a panaszt a szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a szolgáltató köteles 5 évig megőrizni.
6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a szolgáltató és ügyfél között esetlegesen fennálló jogvita szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárló számára: –
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, – Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a békéltető testületeknél.
A szolgáltatót a békéltetői eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Pest Megyei Békéltető Testület
IV.9. Egyéb tájékoztatási kötelezettség

Adatvédelem:
Az (www.glamourdesign.hu webshop komolyan veszi ügyfelei adatainak védelmét. Erről külön rendelkezik az Adatvédelmi szabályzat, mely az ÁSZF része.

Általános szerződési feltételek egyoldalú módosítása:
Az (www.glamourdesign.hu webshop az árváltozás és az Általános Szerződési Feltételek megváltoztatásának jogát fenntartja. Az esetleges változások a webáruházban való megjelenéstől számítva lépnek életbe, és minden vásárlás alkalmával a megrendelés idejében fennálló feltételek kerülnek fogadásra.
Az (www.glamourdesign.hu webshop jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a webáruház első használata alkalmával válnak hatályossá az Ügyféllel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Egyéb rendelkezések:
Az (www.glamourdesign.hu webshop fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a webáruházon, előzetes figyelmeztetés nélkül és hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

IV.10. Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt

IV. 11. Vonatkozó fontosabb jogszabályok jegyzéke −

a Polgári Törvénykönyvrıl szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.); − az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggı szolgáltatások egyes kérdéseirıl szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.); − a fogyasztóvédelemrıl szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.); − a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerzıdések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet; − a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.) − az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelezı jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet − a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet. − a fogyasztói jogviták online rendezésérıl, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet

Fizetési módok
Megrendeléshez a termék/ termékek árának 50 %-a szükséges, melynek összegét az alábbi bankszámlaszámra szíveskedjen utalni:

Számla tulajdonos: Cserhalmi Autoparts Bt.
Bank: K&H Bank
Bankszámlaszám: 10400023-00203708-00000000

A termék fennmaradó összege azonnali fizetéssel (készpénz vagy bankkártya) történhet. Az www.glamourdesign.hu webshop fenntartja magának a jogot, hogy egyedi esetben vagy az ügyfél által kiválasztott szállítási mód függvényében csak bizonyos fizetési módokat fogadjon el.
Utánvétes fizetés esetében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet.

Fizetés utánvétellel:  Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy az Ügyfél a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.
Átutalással: Ügyfél a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően az Ügyfél jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Számla tulajdonos: Cserhalmi Autoparts Bt.
Bank: K&H Bank
Bankszámlaszám: 10400023-00203708-00000000

Megrendelésszám:

A Szolgáltató minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-számot ad, amelyet a Ügyfél által megadott e-mail címre küldött rendelést visszaigazoló e-mailben közöl. Ügyfél kifejezetten és jóváhagyólag tudomásul veszi, hogy csak a rendelésazonosítóval ellátott megrendelés érvényes.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatja a vevőt az új adatokról.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2021.10.01.

error: Védett tartalom!